Voor de nieuwbouw van de brede school is er een interieur gerealiseerd voor de Unit-ruimten en kantoren van de school en een vergaderruimte en kantine van het buurtcentrum. Om een eenheid te creeeren in het gebouw en ruimte te behouden om voor elke organisatie zijn identiteit vorm te geven is een goede afstemming tussen de diverse organisaties binnen het gebouw van belang. Door middel van een nauwe samenwerking is er een interieurconcept uitgewerkt waarin er voldoende ruimte is voor personalisatie.
De doorlopende leerlijnen is het kenmerk van de school. Het gebruik van het gebouw is open en transparant en de lesomgeving zijn open leerruimten. Het meubilair is praktisch, functioneel en flexibel in gebruik binnen deze open leeruimten. De kleurkeuze van het meubilair is afgestemd op de kleur van de vloeren en wanden, passend bij de leeftijdsgroep per unit. Door halfhoge kasten in groepen te plaatsen, een luchtige opstelling met zichtlijnen voor de leerkrachten te creëeren wordt rust, overzicht en transparantie nagestreefd.
De ontwikkeling van de Nederlandse taal is een speerpunt van het onderwijs en is doorgevoerd door de toepassing van wereldse prints op de hockers.
Het interieur heeft een luchtig en speels karakter, waarin een ieder zich thuis voelt en kan opgroeien.